Nou volum documentos "Cátedras especiales y nuevo plan de estudios (1953-1957)

Es publica el volum número 22  dels Documentos de la Escuela de Ingenieros Industriales de Barcelona

Ha estat publicat un nou número d'aquesta col·lecció dedicada a presentar i analitzar els documents més importants en la història dels 150 anys de la ETS d'Enginyeria Industrial de Barcelona. Aquest cop ha près l'any 1950 commemorant la primera vaga d'estudiants d'enginyeria sota el franquisme. Un exemplar d'aquesta serà enviat a tots els subscriptors de les nostres publicacions gratuïtament.

Un cop més el contingut dels ensenyaments, de les instal·lacions i del material dels laboratoris, de les despeses, pressupostos i problemes econòmics de l'Escola, de les relacions de l'Escola amb els poders públics i amb l'entorn industrial entre d'altres figuren dins d'aquesta publicació i ajuden a copsar el que fou la complexa vida quotidiana de l'Escola d'Enginyeria Industrial de Barcelona.

Edita

• Centre de Recerca per a la Història de la Tècnica

• Càtedra UNESCO de Tècnica i Cultura

• Escuela de Ingenieros Industriales de Barcelona

• Universidad Politècnica de Catalunya

Distribució gratuïta: si hi esteu interessats en algun dels exemplars esmentats, poseu-vos en contacte amb  nosaltres.

Consulta la publicació