III Col·loqui d'História de la Tècnica

03/04/2008 de 19:45 a 19:45 (Europe/Madrid / UTC200)

ETSEIB, Barcelona

Aquest any el col·loqui aplega diverses intervencions vinculades al projecte de recerca Enginyeria i cultura científica a Catalunya i Espanya (1720-2000) (HUM2007-62222/HIST). S'hi presenten recerques en qüestions relatives a l'origen i desenvolupament de l'enginyeria a la Península ibèrica, incloent-hi no solament la tècnica científica d'escola sinó també l'enginyeria pràctica, així com referències al context europeu.

Programa

12.15 La trigonometria en el Curso Mathemático para la instrucción de los militares de Pedro Lucuce (1759)

M . Rosa Massa (CRHT, UPC)

13.00 Augustin Betancourt y Molina: le parcours d'un expert européen