La tecnologia química en els superherois

LECTURA NÚM. 9 «Spiderman, vuelta a casa», de J. Michael Staczynski i John Romita Jr, editat per Panini Còmics

Quan?

23/11/2011 de 19:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La SOCIETAT CATALANA DE TECNOLOGIA, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, i la CÀTEDRA UNESCO DE TÈCNICA I CULTURA de la Universitat Politècnica de Catalunya, en col·laboració amb la SOCIETAT CATALANA DE QUÍMICA, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, es complauen a convidar-vos a la setena sessió del cicle de lectures 2011 «Còmic, ciència i tecnologia», amb el temaLa tecnologia química en els superherois.

Conferència commemorativa de l'Any Internacional de la Química. Esteu convidats tots els aficionats a la ciència i als còmics en general... i a la química i els superherois en particular.

Hi intervindran

• ALEJANDRO MARTÍNEZ VITURTIA, llicenciat en química i director editorial de Panini Cómics.

• JORDI OJEDA, doctor enginyer industrial i professor de la UPC, responsable del cicle de lectures.

La sessió se celebrarà el dimecres 23 de novembre de 2011, a les 19.00 hores, a la Sala Pi i Sunyer de l’IEC (carrer del Carme, 47, de Barcelona). Aquest acte es retransmetrà en directe per Internet i s’enregistrarà i estarà disponible properament en els llocs web de la SCT i de la videoteca de la UPC.

Aquí el pòster amb més informació.

Ja està disponible el vídeo de la conferència d'aquesta activitat en la videoteca de la UPC i en aquest enllaç.

Organitzen

• La SOCIETAT CATALANA DE TECNOLOGIA, filial de l’Institut d’Estudis Catalans.

• La CÀTEDRA UNESCO DE TÈCNICA I CULTURA de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Col·laboren

• La SOCIETAT CATALANA DE QUÍMICA, filial de l’Institut d’Estudis Catalans.